You are beautiful
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
demam = selesema + takett palee + sedeyhh ..
Friday, May 6, 2011 @ 10:40 PM | 0 Comment [s]


ya allah , knpee sume dugaan niey timpa kart aku ? apew salaa aku ? dah fening pasal dia . aku adew bnyak lagiyy dugaan yang harus aku tempuhh . dgan sch nyee , dgan ancik nyee , dgan amin nyee .. huh !! aku dah xtw nak bwad apew dahh . yang aku twu , hnyee , lebeyhh baek aku mathii . tpiyy kal0 aku mathi , aku dapad apew . org laen sume nak idup , aku plakk yg nak mathii . budushh tak budushh . tpiyy aku dah tak tempuh sumee niey . huh !! nntiyy cikgu firdaus nak anta surat kart rumah aku sbab aku atang lambat dah 5kali , pas2 ckgu sabariah nak cll mak aku sbab aku adew bwad bnyak kesalahan dlam kelas , pas2 ancik , dan ancik , dan ancik . aduhh !! kena pukul + pindaa sch + kene denda + dibenci + dimaki + disakiti dan sgale gale nyee . ya allah , knpee aku harus tempuh sumee niey ? adakah aku harus mathi sahajaa ? adakah aku harus redha dgan sumee niey ? tpiyy aku tak snggup dipukul + pindaa sch + didenda + dibenci + disakite dan sgale galee nyee . aku tak snggup . jika aku mathi , mcm manee dgan org yang syggkn aku ? mcm manee org yang cintee kn aku ? mstiyy d0runk menderita . aku taknak d0runk menderita . aku pun syggkn mereka dan cintekn dia . aku dah xtw harus bwad apew lagiyy !! ya allah , tlung laa aku :'(


Older Post | Newer Post
Profile


Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.
Please Don't Remove The Credits

Entry Profile Stuff Links



Tagboard
Your cbox here.

Round of applause
Edit by : EanyEyrl |
Background : XOXOX